Závody Beseda

Vlastní obsah

Testovací článek pro šablony vlastního obsah. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent vitae erat non purus vehicula convallis non at massa.
alt anot

Šablony wysiwygu stále dostupné v jednotlivých wysiwyzích

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent vitae erat non purus vehicula convallis non at massa. Fusce in neque ac elit mattis tincidunt. Fusce nec eros nec nisl dapibus bibendum. Curabitur volutpat dui ut dolor posuere, non sodales dui pulvinar. Suspendisse potenti. Donec varius molestie tellus. Nunc eu egestas felis, eget porttitor risus.

Blok typu "produkty" - 2 na řádek

Akce Doprava zdarma
Focus Black Forest LITE 29, 22s, 2017
Focus Black Forest LITE 29, 22s, 2017
Hliníkový rám modelu Black Forest vychází geometrií ze svých karbonových, závodních sourozenců a zaručuje tak nepopsatelně skvělý jízdní projev. Užívejte si plně jeho předností!
Skladem
30 583 Kč
bez DPH
Kód: FOCUS-VEL-M
šroubky ke kolům
šroubky ke kolům
čas od času se nějaký šroubek ztratí. Proto si kupte zásobu náhradních
Skladem
98 Kč
bez DPH
Kód: sroub-8
Cannondale Trail 6 2018 27,5" Spectrum Blue/Jet Black,Volt - Gloss
Cannondale Trail 6 2018 27,5" Spectrum Blue/Jet Black,Volt - Gloss
SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon. Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.
Skladem
85 325 Kč
bez DPH
Kód: 5cbdaeM

Blok typu "seznam" - 2 na řádek

Blok typu "seznam" - 3 na řádek

Blok typu "seznam" - 4 na řádek

Blok typu "seznam" - kolotoč

Základní wysiwyg blok

Veškeré běžné šablony dostupné ve wysiwyg editoru jsou dostupné i v rámci tohoto typu bloku. Možnost použít pro tvorbu tlačítek, textů, nadpisů, odrážek, tabulek, citací atd. atd.

Název akce tlačítka

Anotace k tlačítku...

Sada karet, rozložení 2 karty na řádek

Obrázek se ořezává na velikost 16:9

Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.

Bez pneumatik s hroty v těhlech podmínkách ani ránu. Giant Gravel Bike ale překvapil svojí obratností i v zimních podmínkách.

Sada karet, rozložení 3 karty na řádek

Obrázek se ořezává na velikost 16:9

Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.
Bez pneumatik s hroty v těhlech podmínkách ani ránu. Giant Gravel Bike ale překvapil svojí obratností i v zimních podmínkách.
Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.

Sada karet, rozložení 4 karty na řádek

Obrázek se ořezává na velikost 16:9

Sada karet, rozložení kolotoč karet

Obrázek se ořezává na velikost 16:9

Sada karet, rozložení kolotoč obrázků

Obrázek se ořezává na velikost 16:9

Obrázek+wysiwyg, rozložení obrázek vlevo

Obrázek se neořezává na žádný předem definovaný poměr. Obrázek zabírá 50% layoutu, výška obrázku je určená poměrem nahraného obrázku.

Děláme to takhle a takhle ale i jinak

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Obrázek+wysiwyg, rozložení obrázek vpravo

Obrázek se neořezává na žádný předem definovaný poměr. Obrázek zabírá 50% layoutu, výška obrázku je určená poměrem nahraného obrázku.

Děláme to takhle a takhle, ale i jinak

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Děláme to takhle ale i jinak

Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?

Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.

Nebo to děláme i takhle

Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?

Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.

Případně ještě takhle

Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?

Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.

Děláme to takhle ale i jinak

Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?

Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.

Nebo to děláme i takhle

Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?

Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.

Případně ještě takhle

Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?

Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.

Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.

Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.

Obrázky, rozložení: 1 na řádek

Obrázek se neořezává na žádný předem definovaný poměr stran

Obrázky, rozložení: 2 na řádek

Obrázek se ořezává v poměru 16:9

Obrázky, rozložení: 3 na řádek

Obrázek se ořezává v poměru 16:9

Obrázky, rozložení: kolotoč obrázků

Obrázek se ořezává v poměru 16:9

Video

Podpora pro vložení youtube odkazu na video, zobrazení v poměru 16:9

Obrázky, rozložení: 4 na řádek

Obrázek se ořezává v poměru 16:9

Nadpis + anotace: Zarovnání doleva

Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.

Bez pneumatik s hroty v těhlech podmínkách ani ránu. Giant Gravel Bike ale překvapil svojí obratností i v zimních podmínkách.

Nadpis + anotace: Zarovnání na střed

Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.

Bez pneumatik s hroty v těhlech podmínkách ani ránu. Giant Gravel Bike ale překvapil svojí obratností i v zimních podmínkách.

Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.

Bez pneumatik s hroty v těhlech podmínkách ani ránu. Giant Gravel Bike ale překvapil svojí obratností i v zimních podmínkách.

Nový Rockshox Flight Attendant. Leťte o závod.

Bez pneumatik s hroty v těhlech podmínkách ani ránu. Giant Gravel Bike ale překvapil svojí obratností i v zimních podmínkách.

Otázka

Odpověď

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.
layout:
Zeptejte se našeho experta
Zeptejte se našeho experta
Jsme online po-pá: 7-15h