Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent vitae erat non purus vehicula convallis non at massa. Fusce in neque ac elit mattis tincidunt. Fusce nec eros nec nisl dapibus bibendum. Curabitur volutpat dui ut dolor posuere, non sodales dui pulvinar. Suspendisse potenti. Donec varius molestie tellus. Nunc eu egestas felis, eget porttitor risus.
Veškeré běžné šablony dostupné ve wysiwyg editoru jsou dostupné i v rámci tohoto typu bloku. Možnost použít pro tvorbu tlačítek, textů, nadpisů, odrážek, tabulek, citací atd. atd.
Anotace k tlačítku...
Obrázek se ořezává na velikost 16:9
Obrázek se ořezává na velikost 16:9
Obrázek se ořezává na velikost 16:9
Obrázek se ořezává na velikost 16:9
Obrázek se ořezává na velikost 16:9
Obrázek se neořezává na žádný předem definovaný poměr. Obrázek zabírá 50% layoutu, výška obrázku je určená poměrem nahraného obrázku.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Obrázek se neořezává na žádný předem definovaný poměr. Obrázek zabírá 50% layoutu, výška obrázku je určená poměrem nahraného obrázku.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?
Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.
Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?
Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.
Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?
Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.
Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?
Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.
Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?
Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.
Aby kolo dobře jelo, jízda na něm byla pohodlná a bez rizika nehody nebo dokonce zranění, je potřeba se mu dostatečně věnovat. Mít ho správně zaparkované mimo sezónu i v sezóně, průběžně sledovat stav všech součástek, čistit a pečlivě udržovat stav všech komponentů. Jedině tak dosáhnete výborných jízdních vlastností po dlouhá léta. Jak by měl správný servis kola vypadat?
Jste-li cyklistickými nadšenci, určitě není od věci naučit se zvládat servis kola vlastními silami. Alespoň tu základní údržbu a opravy nejčastějších vad a případných poškození vzniklých při jízdě. Ušetříte tak zejména čas při objednání do servisu a také nervy jeho zaměstnanců, pokud byste po nich požadovali nějakou marginálii.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Abyste měli o nafouknutí přehled, je dobré si pořídit pumpičku s tlakoměrem. Dodržujete i hodnotu tlaku udávanou výrobcem pláště – tu rozhodně nepřekračujte, neboť udává maximum –, ale i výrobcem ráfku – zejména u těch karbonových hrozí, že je příliš vysoký tlak nevratně poškodí. Nižší hodnoty tlaku se pak používají u bezdušových systémů.
Obrázek se neořezává na žádný předem definovaný poměr stran
Obrázek se ořezává v poměru 16:9
Obrázek se ořezává v poměru 16:9
Obrázek se ořezává v poměru 16:9
Podpora pro vložení youtube odkazu na video, zobrazení v poměru 16:9
Obrázek se ořezává v poměru 16:9
Otázka
Odpověď