Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.
Správně nafouknuté kolo je základem pohodlné jízdy. Kolo nesmí být ani podhuštěné, ani přefouknuté, tlak v pláštích ovlivňuje terén, po kterém pojedete (silnice vyžadují vyšší, kolem 8 barů, nejméně naopak horská kola, tam je ideální hodnota kolem 1,5 baru). Důležitá je i hmotnost cyklisty a případného vybavení či nákladu. Čím těžší, tím je samozřejmě i větší tlak v pláštích.